2013. október 18., péntek

alfahir.hu - A domináns hírportál: Nem jól választott helyszínt a betörő

alfahir.hu - A domináns hírportál
 
Kinvey Strategy eBook

Kinvey answers 7 critical questions about creating your mobile strategy and technology policies. See our answers in this free eBook.
From our sponsors
Nem jól választott helyszínt a betörő
Oct 18th 2013, 07:02, by Harmati András

Bevezető: 

Rendőr lakott abban a csepeli lakásban, ahová egy férfi be akart törni. Pórul járt.

Cikk Front kép - 280x185: 

sTetten érték azt a 30 éves csepeli férfit, aki egy rendőr lakásába próbált meg betörni október 7-én délelőtt a Kossuth Lajos utcában található panelház nyolcadik emeletén. Benhardt Dávid rendőr őrmester éppen aludt, amikor arra ébredt, hogy valaki matat a lakása ajtajának a zárjában. A betörő megdöbbent, amikor ajtót nyitottak neki, és szembe találta magát az álmából felriasztott bosszús rendőrrel – írja a csepel.info. Nem volt menekvés.

Benhardt Dávid őrmester betegszabadságát töltötte az előző napokban, ezért pihent a szokásosnál is tovább. Édesapja szintén otthon tartózkodott, de mélyen aludt, mert reggel ért haza a munkából. Az őrmester először egy csattanásra lett figyelmes, de nem gondolta, hogy egy betörő lopakodik a lakása előtt. Utóbb kiderült: a csattanás zaja onnan származott, hogy a betolakodó a bejárat melletti villanyóraszekrényt kinyitotta és a vezetékek fedlapját elvágta. Valószínűleg a riasztót kereste, s azt akarta kikapcsolni.

„Egyre csak hallom, hogy valaki kulccsal igyekszik bejutni az ajtón – emlékezik Benhardt Dávid. – Először arra gondoltam, talán édesanyám jött haza, hiszen ő is itt lakik. Felkeltem az ágyból, füleltem, s csak nem maradt abba a zárral való matatás. Tisztán hallottam, hogy az illető legalább négyszer-ötször próbálta meg kinyitni a zárat különféle kulcsokkal. Na, ebből nagyon elegem lett! Belenéztem a kémlelőnyílásba, s látom ám, hogy egy 30 év körüli idegen alak áll az ajtó mögött. Belülről megfogtam a kulcsot, amivel a férfi hozzám akart betörni, aztán kitártam az ajtót… A fickó nagyon meglepődött, szörnyen megijedt, s egyből menekülőre fogta. De nem lefelé, hanem a kilencedik emeletre futott. Gyorsan magamhoz kaptam a rendőr igazolványomat és a jelvényemet, s a betörő után eredtem. Felszólítottam, hogy rendőrség, álljon meg! Erre ő könyörögni kezdett, hogy ne lőjem le, hagyjam elfutni, két gyereke van… Elkaptam a grabancát, lefektettem a földre, s azonmód értesítettem a kollégáimat. Percek múlva kiértek a rendőrök, a férfit megbilincselték és elvitték. Motozásakor derült ki, hogy 34 darab hevederzáras lapos kulcs volt nála, amiket feltehetően lakások betörésére használt."

Benhardt Dávid talpraesettségét dicséri, hogy a betörés észlelésekor azonnal szolgálatba helyezte magát, s ártalmatlanná tette a betolakodót, akit a rendőrség előállított. K. István ellen lopás kísérlete bűntett miatt indítottak eljárást.

A házban lakó egyik idős asszony még arról számolt be, hogy fél órával korábban ugyanez a férfi hozzá is becsengetett. Amikor azonban észlelte, hogy a lakásban otthon vannak, odébbállt. Nem ment messzire, csak éppen a szomszédos ajtóhoz. De mint most már tudjuk, itt meg a rendőr őrmesterrel találta szemben magát…

csepel.info  - alfahir.hu

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése