2013. szeptember 20., péntek

Kuruc.info: A roma lányok új példaképe: Gáspár Evelin!

Kuruc.info
Kuruc.info hírek // via fulltextrssfeed.com 
Pay Off Debt Faster

Tackle your debt and protect your credit with our free online tools.
From our sponsors
A roma lányok új példaképe: Gáspár Evelin!
Sep 20th 2013, 06:06

Evelin sosem fog férjhez menni, és gyereket sem szül, mert fontosabb számára a karcsúsága, mint az anyaság. Apja igazat ad neki, akárcsak szerkesztőségünk.

Arra a kérdésre, hogy mikor lesz menyasszony, a Gáspár-lány így válaszolt apjának a TV2 egyik szennyműsorában:

– Én? Soha! Megmondtam neked, hogy az életben nem fogok férjhez menni! Nekem gyerek sem kell, apa, én ezt nem!


Reméljük, tartja magát elhatározásához...

– Akkor ki fog nekem onokát szülni? – kérdezte a főbohóc.

– Hát majd Virág! Nekem gyerek sem kell, nem fogom az alakomat elrontani ilyen dolgokkal, olyan szépen lefogytam – osztotta meg a világgal életfilozófiáját a cigánylány, mire apja igazat adott neki:

– Jól teszi, hogy nem szül. Ebbe a világba?! (...) Elcseszett generáció, nem is baj, ha nem hoznak utódokat a világra. Evelin is bolond lenne szülni. Ha még egyszer kezdhetném, én sem csinálnék gyereket.

Reméljük, e cigányok körében radikálisan újszerű elméletek az azok megalkotóival megegyező etnikumúak széles rétegeiben követőkre lelnek...

(Kuruc.info - Bors nyomán)

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése