2013. október 8., kedd

Kuruc.info: Cigánytámadás Romániában - ott meg merik nevezni az elkövetők származását

Kuruc.info
Kuruc.info hírek // via fulltextrssfeed.com 
Want free Kindle ebooks?

Sign up to receive the best freebie Kindle ebook deals in your email every day.
From our sponsors
Cigánytámadás Romániában - ott meg merik nevezni az elkövetők származását
Oct 8th 2013, 18:09

A Vaslui megyei Bacesti község egyik köztisztviselőjét a nyílt utcán bántalmazta több cigány, megsebesítették arcát és vasvillával is megfenyegették - írja a vrn.ro.
Zoom

Attól való félelmében, hogy megölik, a községházára menekült, eközben a támadók egy közeli kocsmába mentek italozni. Bár hívta a 112‑es segélyhívó számot, ahonnan jelezték is neki, hogy nemsokára meg fog érkezni a rendőrfőnök, Sorin Patrascu nem jelent meg. Az ügyről értesítették Radu Renga prefektust is, aki azt ígérte, intézkedni fog, hogy a községben a törvény be legyen tartva.

A sértett így mesélte el az esetet: "Bekerítettek a téren mindenki szeme láttára. Azt mondták, én hívtam ki a rendőréget rájuk az erdőbe, holott semmi közöm nem volt hozzájuk, sem ahhoz, amit nyilatkoztak. Először sértegettek, mindenfélének nevezgettek, azt kiabálták, hogy a rendőrség jobbkeze vagyok. Ököllel támadtak, arcon ütöttek, sőt a mellemre szorítottak egy vasvillát, fenyegettek, hogy megölnek. Magam sem tudom, hogy sikerült elmenekülnöm, de eljutottam a községházára. Sikerült bejutnom a hivatalba, eközben akik megtámadtak betértek italozni egy  kocsmába. Tiszta vér voltam, ketten, akik ököllel támadtak, az arcomat ütötték. A községházáról hívtam a 112-es számot, és elmondtam, hogy mi történt. Azt mondták, várjak, mert jön a rendőrfőnök. Egy óra múlva, miután már a polgármester úr is felhívta az illetékes rendőrséget, hogy miért nem jön már valaki felvenni a vallomást, közölték, hogy a sértett fáradjon be a rendőrségre, amennyiben panasza van..."

(Kuruc.info - fordítás: olvasónktól)

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése