2013. október 10., csütörtök

Kuruc.info: Vasúti terroristáink mindennapjai: mialatt a nagyok kábelt lopnak, a purdék kővel dobálják a vonatokat

Kuruc.info
Kuruc.info hírek // via fulltextrssfeed.com 
Make fitness a way of life

Sign up at a 24 Hour Fitness near you for a 7 day free trial. Join a class and find a community!
From our sponsors
Vasúti terroristáink mindennapjai: mialatt a nagyok kábelt lopnak, a purdék kővel dobálják a vonatokat
Oct 10th 2013, 16:49

Olvasónk írja:

Tisztelt Szerkesztőség!

Szeretnék megosztani Önökkel egy velem történt eseményt. Az esetről a MÁV ügyfélszolgálatának írtam tegnapelőtt este, választ azóta sem kaptam.

2013. 10. 8-án 16:52-kor szálltam fel Kelenföldön a 9206 belföldi Budapest-Keleti - Szombathely gyorsvonatra. A Tatabánya és Szárliget megálló közötti szakaszon hatalmas csettenést hallottam és éreztem, mert az ablaknak dőlve néztem a telefonom. Miután jobbra nézve felkaptam a fejem, észrevettem közvetlenül a fejem mellett az ablakban történt rongálódást, mely szerencsére nem szakadt be, s röpült be a kő, 1-2 agyat szétloccsantva.

Zoom
Zoom

Értesítettem a jegyellenőröket, akik odasiettek, elültették az utasokat, telefonáltak. Nem tudom, milyen intézkedés történt.

Ácson leszálltam, és kívülről is lefényképeztem a vonatot.

Zoom
Zoom

Kérem és engedélyezem, hogy a mellékelt és általam készített képeket és szöveget használják fel. Jusson el mindenki fülébe, szemébe és agytekervényeibe, hogy a mai Magyarországon kővel dobálják a vonatokat! Volt ilyenből már halálos tragédia is.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése