2013. szeptember 29., vasárnap

Kuruc.info: Milyen ember az, aki miután jogos követelését megkapta, még egy bőrt szeretne lehúzni a bajbajutottakról?

Kuruc.info
Kuruc.info hírek // via fulltextrssfeed.com 
Milyen ember az, aki miután jogos követelését megkapta, még egy bőrt szeretne lehúzni a bajbajutottakról?
Sep 29th 2013, 08:10

A tartozás - olvasónk története

A történet igaz. Nincsen kiszínezve, csak egyszerűen leírva, hogy más is tanuljon belőle - írja olvasónk. Alább a folytatás.

Szerencsétlen módon – más cégek felénk való tartozásai miatt – a NAV zárolta kis cégünk számláját, így fizetésképtelenek lettünk. Több tétel nemrég vásárolt árut nem tudtunk kifizetni, ezért megindultak az egyeztetések. Sikerült is rendbe tenni a dolgot, a ki nem fizetett árukat visszaküldtük az eladóknak, vagy megfelelő értékben mást kaptak. Mindezt törvényesen, számlával.

A dolog ezzel részünkről el is lett volna rendezve, mikor felhívtak az egyik rendőrkapitányságról. A nyomozó hölgy közölte, hogy feljelentés érkezett ellenem csalás miatt. Nem értettem a dolgot, ezért bementem, hogy tisztázzam a félreértést. A feljelentő cég ismerős volt, az elmúlt hetekben többször beszéltem a vezetővel telefonon, és miután megegyeztünk és visszaküldtem az árujukat, én azt hittem ezzel el is van intézve a dolog. Mindezt elmondtam a rendőrségen és bemutattam a visszaszámlázott tételeket igazoló postai feladóvényt és számlákat is. Sajnos a telefonos egyeztetésről és arról, hogy a másik cég vezetője beleegyezett ebbe nem volt bizonyítékom, de a csomagot, számlát befogadták és semmilyen reklamációt felém nem küldtek.

A hatóságok lejegyezték a dolgot, gondoltam, talán ezzel vége, de nem! Időközben valahogy megváltozott a vád, és most már nem csalásért, hanem több más dolgokért voltam feljelentve. Lehetetlen módon pl. pont az áruk származása miatt (?). Nagy szerencsémre számlákkal tudtam bizonyítani, hogy honnan vásároltam ezeket a visszaküldött árukat. (Többek között a feljelentőtől!)

Pár hónap múlva az ügyészségtől kaptam egy levelet, hogy a nyomozást megszüntették ellenem, „részben bűncselekmény, részben bizonyítottság hiányában". A dolog nem hagyott nyugodni, ez nem valamiféle tévedés volt. Utánajártam, hogy kik ezek az emberek, akik ilyen „tréfát" űztek velem. Rövid kutakodás után kiderült, hogy a cég tulajdonosa és vezetője (akivel többször beszéltem is telefonon) kétséget kizáróan egy zsidó „üzletember" volt. Nincs mit szépíteni rajta, ez van! Lehetne most nevet írni és a bizonyítékokat felsorolni, megcáfolni az eljárás során ellenem felhozott hazugságokat, de minek? A tulajdonos maga helyett egy alkalmazottat végeztette el a „piszkos munkát". Ha rágalmazásért, hamis tanúzásért „visszaperelném", nem az kapná a büntetést, aki érdemli. Joggal feltételezhetem, hogy ez előre így volt bekalkulálva. Közben a cégüket is már törölték, egyértelműen átalakult egy hasonló nevű másik céggé.

Végső kérdések és következtetés:

Felmerült bennem a kérdés, hogy milyen ember az, aki miután jogos követelését megkapja, még egy bőrt szeretne lehúzni a bajbajutottakról? Jogilag ügyesen más (alkalmazott) mögé bújva, hogy a felelősségre vonás ne történhessen meg. Ha nem áll meg egyik kreált vád, akkor menet közben, gyorsan mond egy másikat…

Csak én jártam így, vagy vannak mások is?

Vajon bizonyos körökben ez egy bevett szokás, hogy így intézik a dolgokat?

A megtévesztett hatóságok nem szankcionálják azt aki ennyi felesleges munkát ad nekik?

Én azt tanácsolom, mindenki nézze meg – ha tudja – előre, kivel üzletel, és rakjon el minden bizonylatot, számlát, dokumentumot, mert lehet, hogy az fogja megmenteni.

Üdvözlettel:
egy szerencsés

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése