2013. augusztus 23., péntek

Kuruc.info: Ez a fellépés: hölgy olvasónk megfutamította a cigány betörőt

Kuruc.info
Kuruc.info hírek // via fulltextrssfeed.com 
CloudMailin

Incoming Email for your web app. Get started in minutes and scale effortlessly when you need it.
From our sponsors
Ez a fellépés: hölgy olvasónk megfutamította a cigány betörőt
Aug 23rd 2013, 15:55

Így számol be az esetről, s egyben figyelmezteti a környéken lakókat:

Kedves Szerkesztők!

Tegnapelőtt délután egy cigány majdnem betört hozzánk, miközben én a nappaliban voltam egyedül.

A történet előzménye, hogy ezt a férget már harmadjára láttam itt (persze ki tudja, hányszor próbálkozott eddig). Először márciusban. Éppen vasaltam, és hallottam, hogy valaki lenyomja a kilincset. Kinéztem a kukucskálón, de addigra már sietve ment lefelé. Aznap tettük ki a figyelmeztetést a lépcsőházba, és beszéltünk a lakókkal, hogy mindenki zárja be a társasház bejárati ajtaját. Nem volt foganatja… A lakók egy része képtelen megérteni, hogy ha nyitva hagyja azt az ajtót, bárki bejöhet. Például egy ilyen senkiházi.

Már-már feledésbe merült volna a dolog, ha múlt pénteken nem játszódik le ugyanez. Zuhanyzás után készülődök, a férjem a mosdóban. Nagy a csend. A kilincs reccsen, kinézek, már megint itt van ez a fazon. Hallgatózott, és az ajtókat nyitogatta. Persze megint elment, én meg ruha nélkül nem szaladtam utána. Ekkor már biztosak voltunk benne, hogy többször járt itt, és fog is még - nem egy alkalmi tolvajról van szó. Már „készültünk" rá lélekben és fizikailag, hogy valamikor visszajön. Azt nem sejtettük, hogy ilyen hamar.

Szóval tegnapelőtt (augusztus 21.) itthon dolgozom a gépemen. Síri csend, délután 3 óra. A kilincs reccsen, azonnal odaugrok és kinézek. Ez a hitvány féreg már a földön térdepel, és az ajtózárat babrálja, hogy bejusson. Olyan szintű düh fogott el, mint még soha. Rögtön feltéptem az ajtót! Ekkor már a lépcső szélén állt, azonnal menekülőre fogta. Az ő szintjén, a legalpáribb stílusban, ami létezik, üvöltöttem vele, hogy már az egész ház tudja, hogy a környéket járja, de végre láttam a mocskos pofáját, és ha akár egyszer is vissza mer jönni, megnézheti magát… stb.

Nagyon meglephettem a „nagy munkában", mert csak úgy kapkodta a levegőt a patkány, hebegett-habogott. De az a leggusztustalanabb és legfelháborítóbb az esetben, hogy még neki állt feljebb. Ő „csak kopogtatott". Igen, a zárat… olvastam erről a betörési módszerről. Kutyából nem lesz szalonna.

Nem tudom, visszadugja-e a pofáját, de innen garantáltan a mentő viszi el, ha próbálkozik.

Személyleírása: Alacsony (160-165 cm), sötét bőrű és sötét hajú, két oldalt kopaszodó, 35-45 év körüli „férfi". Egyedül volt. A Sóstói út, a Stadion utca, a Ferenc körút és az Északi körút környékén garázdálkodhat(ott), de ez a lista hosszabb is lehet.

Nő létemre csak azért rontottam rá, mert tudtam, kivel állok szemben, fizikailag és lelkileg is felkészült voltam. Egy biztos: ezután is megvédjük magunkat - így vagy úgy -, és nem hagyjuk, hogy bárki tönkretegye azt, amiért mi becsülettel megdolgoztunk.

Szebb jövőt!

Egy nyíregyházi hölgy

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése