2013. szeptember 24., kedd

Kuruc.info: Parkolj bunkón! (1.)

Kuruc.info
Kuruc.info hírek // via fulltextrssfeed.com 
Manage your social media

Best social media tool for image publishing to Facebook and Twitter. Look amazing and delight your followers. Get 40% off when you sign up today.
From our sponsors
Parkolj bunkón! (1.)
Sep 24th 2013, 18:27

A mai napon (2013. szeptember 24.) 18 óra magasságában épp megérkeztem egy XV. kerület Erdőkerülő úti üzlethez, hogy vásároljak pár dolgot, amikor a képen látható autó begurult mellém a gyermekes családosoknak fenntartott parkolóhelyre - írja olvasónk.

Ezek a helyek ugye azért lettek kitalálva - folytatja -, hogy a gyerekkel vagy gyerekekkel érkezőknek ne a bejárat legmesszebb lévő pontjától kelljen a babahordozóval, vagy a kézben tartott, esetleg éppen a rohangáló csemetével nehézségek árán megközelíteniük a boltot. Hasonló szerepük van ezen részeknek, mint a rokkantak számára fenntartottaknak, még ha nem is küzdenek egyforma nehézségekkel.

Mivel nekem is van két picim, így tapasztalatból tudom, hogy milyen körülményes a távolabbi helyekről eljutni az üzletig, ha velük érkezem, és mennyire dühítő, ha ezt azért kell feleslegesen megtennem, mert pár lusta tahó - bár több üres hely van kicsit messzebb - itt parkol.

Szóval a képen látható Suzuki SX4 vezetője és a vele lévő nő nagy öntudattal meg is állt.

Zoom

Mivel láttam, hogy nincsenek velük lurkók, de még gyerekülés sincs az autóban, semleges stílusban, hogy még véletlenül se sértsem őket, és ne dacot váltsak ki, közöltem velük, hogy kiknek van fenntartva ez a hely. Az ősemberszerű férfi odavetett egy flegma "köszi"-t, majd pakolásztak tovább tovább a csomagtartójukban. Én közben bementem a boltba, de naivan azt gondoltam, hogy majd biztosan arrébb állnak, mert csak megszólták őket - jogosan.

Mikor visszaértem, az autójuk ugyanott állt. Gondoltam, akkor már készítek róla egy képet, hadd lássa pár ezer vagy tízezer ember, hogy mekkora suttyó az említett Suzuki vezetője. És hogy a Google is megőrizze emlékét, leírnám ide a rendszámát is: KVS 985 - zárul a levél.

Várjuk további olvasóink képeit hasonló bunkó módon parkoló autókról, hogy rendszámmal együtt közzétehessük azokat.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése