2013. október 1., kedd

Kuruc.info: Láttam a Sátánt, és megbuktam - olvasónk írása

Kuruc.info
Kuruc.info hírek // via fulltextrssfeed.com 
CloudMailin

Incoming Email for your web app. Get started in minutes and scale effortlessly when you need it.
From our sponsors
Láttam a Sátánt, és megbuktam - olvasónk írása
Oct 1st 2013, 06:12

Olvasónk írja:

Szomorú történetet mondok el nektek! Megbuktam, szégyenlem. Vagy mégsem? Esetleg átlépve önmagam árnyékát, gyakoroltam a keresztényi megbocsájtást? Nem tudom magam sem.

Fájt a fogam rettentően, és igyekeztem a Bp. VI. ker. Vörösmarty utcában, ahol általában napjában többször megfordulok, de most különösen iparkodtam a fogorvosomhoz, egy átvirrasztott éjszaka után, Cataflamtól és a fájdalomtól bódultan. Láttam rendőrjárőrt, párban, fiút és leányt, kéz a kézben... biztos a gyógyszer hatása, valami kellemes anyag lehet benne... És látám a Sátánt, magát személyesen... Ez tényleg tuti cucc! Megyek tovább, tovább, már-már a járda fölött lebegve, és... és ez tényleg a megtestesült Gyurcsány Ferink, a maga testi valójában, leszállt ide közénk a Vörösmarty utcába, és Istenem, mint egy ember, dohányzik!

De forgassuk vissza az idő kerekét egy kissé. 2006. október 23. Szépen felöltözve, kokárdával a zakómon (gyönyörű őszünk volt!), bottal a kezemben araszoltam a tömegben a kiskörúton. Előtte 5 nappal engedtek ki az Erzsébet Kórházból, ahol trombózissal feküdtem, gondoltam, megérdemlek 4 hét fekvés után egy kis sétát az ünneplőkkel, örüljünk együtt ezen a szép napon. Örültem én is az ígéretes gyógyulásomnak, az ünnepnek, a szép napnak, a jó barátoknak, meg mindennek. Túl szép volt minden. Utólag már tudom.

A többit mindenki tudja: nyomorultan, életemet mentve, patkány módjára menekültem a saját hazámban sántán, félelem mardosta lelkemet, csak ha megütöm magam vétlen, akkor is kiújul a trombózisom. Közben lovasok vágtattak, lövedékek fütyültek körülöttünk. Ismeretlen emberek segítettek kijutni az ostromlott környékről (hála nekik!), portyázó rendőrcsapatok között, akik ütöttek, vágtak mindenkit. Ez a borzalom maga, a Sátán tébolyult tánca Budapest utcáin.

Lelkileg összeomolva, testileg szerencsére épen, a Köröndnél lévő lakásomba érve - hallva a helikopterek dübörgését - fogadtam meg, hogy ha az Isten egyszer ennek a Gyurcsánynak az ütőtávolságába visz, hát én akkor lecsapom, mint egy legyet, Isten engem úgy segéljen!

És most értünk vissza a Vörösmarty utcába. Ott állok, tőlem 20 méterre maga a gonosz, zsong a fejem a fájdalomtól, forr bennem az indulat. Ha tovább megyek, le kell ütnöm! Gyáva és fáradt vagyok. Ott nevetgél, láthatólag anekdotázik a sofőrnek. Fáj a fejem. A k...a anyját!

Megfordulok, és elmegyek az Aradi utcán. Lám-lám, Arad, Arad...

Tényleg a k...a anyjukat ezeknek, hogy még ilyenkor is bántanak, mindig nekem legyen rossz, mindig nekem legyen lelkiismeret-furdalásom. Igen, mert nekem van. De mégis, én szenvedek tőle, mardos...

Magyar György
(nem az ügyvéd, "csak" egy magyar)

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése