2013. szeptember 15., vasárnap

Kuruc.info: Ismét csalódtam - olvasónk levele

Kuruc.info
Kuruc.info hírek // via fulltextrssfeed.com 
Transform Self-Doubt into Confidence

Find Your True Path In Life, Release Inner Blocks, & Move Forward With Confidence. Sign up for this $21 online course by Max Highstein today.
From our sponsors
Ismét csalódtam - olvasónk levele
Sep 16th 2013, 05:56

Tisztelt Kuruc.info!

Amióta felébredt bennem a nemzeti öntudat, tudtam, hogy sok buta és tanulatlan ember szeretne állást foglalni bizonyos politikai kérdésekben. Például a Magyar Gárda jelenéről és jövőéről, és ide tartozik a június 4-e megkérdőjelezése is.

Nekem van egy 4 éves kislányom és tartok attól, hogy egyszer meglátja a televízióban a szivárványszínes Andrássy-felvonulást… Ha megkérdezi, akkor hogyan fogom elmondani neki mindezt? Eddig humánusan próbáltam bánni a homokosokkal és a cigányokkal, de rájöttem, hogy felesleges mindez.

Történt a napokban, hogy egy régi cigány ismerősöm írt nekem egy bizonyos kék-fehér mutatóujjas közösségi oldalon. Érdeklődött a család, a munkám, és a társas kapcsolatom felől. A nagyon régi ismeretséget értékelve gondoltam, hogy megosztom vele a Kárpátia: Magyar Gárda induló feldolgozását. Erre ő heves tiltakozásban közölte, hogy én egy utolsó cigánygyűlölő ember vagyok. Említettem neki, hogy ez csak a kulturálatlan emberek sablonja, hiszen minden olyan ember értékes az állam számára, amelyik dolgozik és munkájával hozzájárul a nemzet előrelépéséhez. Erre azt tapasztaltam, hogy jelentette a megosztásomat „Cukorvár" bácsiéknak, és egy szót nem értett meg. Most akkor hogyan magyarázzam meg az ilyennek, hogy Nekünk nem a zsidókkal és a romákkal van bajunk, hanem csupán a cionistákkal és a nemzet pénzét felélő cigányokkal?

Eddig azt gondoltam, hogy a zsidók között is van olyan, aki nem cionista és a cigányok között olyan, aki nem cigányként gondolkozik.
Tehát az általánosítás csupán a realitást tükrözi?

Tisztelettel:
Egy nemzeti értékeket őrző család

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése