2013. augusztus 29., csütörtök

Kuruc.info: Lekéste a középdöntőt a rác színekben versenyző Benedek Dalma

Kuruc.info
Kuruc.info hírek // via fulltextrssfeed.com 
DocRaptor - HTML to PDF

DocRaptor is the highest quality HTML to PDF API on the market. Our API is easy to integrate, and has full HTML5 and CSS support. Get your free 30 day trial today!
From our sponsors
Lekéste a középdöntőt a rác színekben versenyző Benedek Dalma
Aug 29th 2013, 09:32

A szám friss Európa-bajnoka, a tavaly óta már szerb színekben versenyző Benedek Dalma egy banális hiba miatt lekéste a női K-1 500 méter előfutamát a németországi Duisburgban zajló kajak-kenu világbajnokságon, így az olimpiai címvédő Kozák Danutának egy riválissal kevesebbel kell majd számolnia a folytatásban.

Kozák egyébként második lett első pályáján, s ezzel továbbjutott a délutáni középfutamba, ahol a papírforma alapján a hétszeres világbajnok és kilencszeres Eb-győztes Benedeknek is biztos helye lett volna. A férje jogán tavaly ősztől már Szerbiát képviselő, s a júniusi, portugáliai kontinensviadalon egyesben 500 és 1000 méteren is első kajakos azonban egy szinte hihetetlen hiba miatt nem állt rajthoz.

"Öt percet késett az órám, még fent, 900 méternél melegítettem, s amikor visszafordultam, döbbenten láttam, hogy a többieket már szólítják a rajthoz. Igyekeztem én is még felevezni, de elkéstem - mondta a parton könnyeivel küszködve a 31 éves Benedek. - Nagyon ki vagyok borulva, hiszen ha a pályán kapok ki, azt elfogadom, de hogy a saját hibám miatt kerüljek ilyen helyzetbe, azt nem tudom megbocsátani magamnak."

A hírek szerint a szerb vezetők megpróbálják elérni a versenybíróságnál, hogy a kajakos mégis indulhasson a délutáni középfutamban, erre azonban kevés az esély.

(MTI)

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése