2013. augusztus 28., szerda

Kuruc.info: Suchmann Tamással intéztették Sefferék a tiltott őssejtügyet

Kuruc.info
Kuruc.info hírek // via fulltextrssfeed.com 
How to Get into Medical School

A tested blueprint to approach the daunting admissions process with both confidence and success! Enroll in this online course for just $29.
From our sponsors
Suchmann Tamással intéztették Sefferék a tiltott őssejtügyet
Aug 28th 2013, 18:45

Az alábbiakban egy telefonlehallgatás jegyzőkönyve olvasható. A rendőrség titkos nyomozást folytatott az úgynevezett őssejtügyben, s jelenleg már a bírósági tárgyalás folyik. A párbeszéd Seffer István, a neves plasztikai sebész és Kovács Gábor milliárdos (Telki magánkórház ) között folyik.

Tanulságos olvasmány. Arról szól, hogy orvosok, üzletemberek és politikusok is szerepet vállaltak volna abban, hogy a kaposvári magánklinika engedélyt kapjon a hazánkban tiltott őssejtterápia folytatására. S hogy ki az a Tomi? Suchmann Tamást, a Horn-kormány miniszterét akarták bevonni lobbistaként. A lehallgatási jegyzőkönyvet az Új Ásznak az ügyészség jóvoltából az azóta meggyilkolt Marschalek Ákos adta át, aki azt dr. Golda Gábortól kapta.

"Nemzeti Nyomozó Iroda, Szervezett Bűnözés elleni Főosztály, Emberkereskedelem Elleni Osztály

KIVONAT

a 36-30-……. hívószámú telefon forgalmának ellenőrzése során keletkezett

225-1/14681t/23/2008. számú hanganyagból

Időpont: 2008-09-03 08:47 - nyelv: magyar

Hívó: - Kovács Gábor (G)

Hívott: - Seffer István (S) (ellenőrzött szám)

Közlemény száma: 01-1302/1

G: A közép-magyarországi ÁNTSZ vezetőjével a Csabai nevű pasassal mi jóban vagyunk.

S: A Csaba, a Csaba, valamilyen Csaba doktor (memorizálja a nevet)

G: Csabai, Csabai igen, Csabai, mi vele jóban vagyunk.

S: Igen?

G: Innentől kezdve az én kérdésem a következő, Csabai Karcsinak egy éve van hátra a nyugdíjig.

S: Biztos megadja akkor szerintem.

G: A kérdésem az az, hogy Á – én menjek oda Csabai Karcsihoz és kérjek erre a gyógyíthatatlanra – vagy menjek oda a Csabai Karcsihoz és kérjek általánosan, vagy csak fecsegjek a Csabai Karcsival hogy mit lehetne tenni, vagy fecsegjünk együtt a Csabai Karcsival, illetve a te tapasztalatod szerint a Csabai Karcsi ez saját hatáskörben mint regionális ki tudja adni?

S: Ki tudja adni.

G: Vagy el kell mennie a falushoz, vagy el kell mennie az ETT-hez.

S: Ühü. (itt egymás szavába vágnak, és nem értem)

G. Elég e a Csabai Karcsihoz ez az én kérdésem.

S: Hogy mondjam, ha annyi vér lenne a benne, mint annak idején a Brázai Lacban, ő simán ráverte a stemplit, és kiadta az engedélyt - ő, ő - jogában áll, mert ő a hatóság. Na most, hogy ő a döntését megerősítendő, hova szalad még el, ez az ő dolga. Elsősorban az ÁNTSZ-hez kell, vagy (G. a szavába vág)

G: Értem, akkor én a következőt fogom csinálni, én meg fogom hívni a Csabai Karcsit egy ebédre az Asztalos Csabával közösen.

S: Igen?

G: Az Asztalos Csaba vezeti az én orvosi rendelőmet a budakeszi úton és egyébként ő a házi orvos Telkiben, nekem nagyon jó barátom, ő a csabai Karcsival nagyon jóban van régóta, mi a Csabai Karcsinak feltudjuk tenni azt a kérdést, hogy mit kérjünk tőle, és mibe kerül.

S: Világos, világos.

G: Ez egy évvel a nyugdíjazás előtt, érted?

S: Igen, igen.

G: Csak most a kérdésem az az, hogyha a Csabai Karcsi ráüti a pecsétet, akkor ez kiszivárog, és megint visszavonja valaki?

S: Az könnyen lehet, igen, azért kellene a minisztertől,

G: közbevág: Ez ellen mit lehetne tenni?

S: Az ellen azt lehetne tenni, hogy miniszter adna egy ilyen szándéknyilatkozatot, személyesen a Székely Tamás, hogy – ő, ő, ő – gyógyíthatatlan betegsége esetében…..

G. tehát, akkor mégis csak azt mondod, hogy hiába van egy regionális ÁNTSZ

S: Nem hiába, mert az a bíróság előtt megvéd bennünket. Tehát az nem hiába, azt elfogadja hivatal, és szalutálnak és kész, csak nagyon sérülékeny.

G: Világos.

S Nagyon támadható, sérülékeny (egymás szavába vágnak)

G: Tehát kellene egy regionális ÁNTSZ-engedély, meg kellene (a következőkben egymás szavába vágnak)

S: És kellene egy háttérvédelem.

H: Hogyha a regionális ÁNTSZ-engedély mindenre szól?

S: Hát az csodálatos.

G: És akkor a miniszteri meg a gyógyíthatatlanra, akkor hogy van?

S: (rövid lélegzetvétel) Nem, egyre kell hogy szóljon, és szerintem kénytelen vagyunk egy kisebb, tehát, egy – én most tárgyalok délután a Mandl Józseffel, az ETT főtitkárával.

G: Igen, jól értem.

S: Várjuk ezt meg, és utána beszéljünk.

G: Jó, oké.

S: És utána beszéljünk. Mert nem véletlenül találtam én ki ezt, ezt a gyógyíthatatlan figurát.

G: Kérlek szépen. Csak hogy tudd statisztikai szám ügyében a te leveleddel, amit ide adtál nekem.

S: Szakmai kód, igen.

G: Holnap megy Suchmann Tamás a miniszterhez, az én kérésemre.

S: Óriási.

G: Azt mondta, hogy ezt el fogja nála intézni.

S: Ebben biztos vagyok, ebben biztos vagyok, a Tomi biztos, hogy elintézi.

G: Igen.

S: Jó (egymás szavába vágnak)

G: A Tamással én ezt végig beszéltem, ő ugye mindent tud a te dolgaidról.

S: Természetesen.

G: Abban maradtunk a Tamással, hogy megbeszéljük, először statisztikai, ez legyen meg, és utána megnézzük, hogy hogy futunk neki, de ebben a zűrös politikai világban lehet, hogy van egy-egy lehetőség.

Kivonat hiteles!

Budapest, 2008. október „29"

Sxx-né r.tzls."

(ujasz.hu)

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése