2017. április 8., szombat

Sokat megosztott szennyblog a "kettős mérce" - "a Kettős Mérce szerzője, a Népszabadság korábbi munkatársa, Attila Kálmán " zsidóhipszter SJW. A népszabadság, ami mellett a Jobbik kiállt. „Én adtam a Jobbik lelkét, én is veszem el” hát, mindent lehet, de így szavazat egyre kevesebb lesz, a többi hely foglalt. "rejtély, hogy Vona mit csinál – hangsúlyozta Tóth Gy. László." Úgy tapsoljunk az agyatlan Orbánozásnak, hogy azzal a szocionistákat hozzuk vissza.

Sokat megosztott szennyblog a "kettős mérce" - "a Kettős Mérce szerzője, a Népszabadság korábbi munkatársa, Attila Kálmán " zsidóhipszter SJW

Úgy tapsoljunk az agyatlan Orbánozásnak, hogy azzal a szocionistákat hozzuk vissza.

A népszabadság, ami mellett a Jobbik kiállt.

A helyét is sóval fogjuk beszántani-tól ez már nagyon messze van. Nem tisztességes igazi baloldali, hanem neoliberális kapitalista lap volt a NOL. Vagy balos valami, vagy vadkapitalista : a népszabóság utóbbi volt. Hazugságból van az egész ház tetőtől talpig, ez a létező baloldal.

„Én adtam a Jobbik lelkét, én is veszem el" hát, mindent lehet, de így szavazat egyre kevesebb lesz, a többi hely foglalt

"Tóth Gy. László politológus, aki a Jobbik feladatáról hosszan értekezett a soltvadkerti találkozón, leszögezte: teljesen irracionálisnak, megmagyarázhatatlannak, politikailag pedig elhibázottnak tartja a párt döntését.

– Vona Gábor létrehozott egy pártot a szélsőjobboldali eszmékre alapozva, ám potenciálisan a magyar társadalom 15-20 százaléka vall ilyen nézeteket, és körülbelül negyven százalék enyhén antiszemita. Aztán ezt az eszmeiséget otthagyta, kitalálta, hogy bemegy centrumba, ahol viszont ott van a Fidesz, amely az egészet lefedi, így nincs hely. Emiatt olyanokat lép, amivel csúszik át balra, de ez szintén képtelenség, amire ő is rájött. Vona Gábor jelenleg egy elképesztően nagy légüres térben van, és megmagyarázhatatlanok a lépései, amivel összezavarja saját választóit is. Ez így öngól, rejtély, hogy Vona mit csinál – hangsúlyozta Tóth Gy. László."

Én is a 40% asszem. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése